میزان بقای بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی شایع در سراسر جهان است. اگر سمت چپ به تنهایی، می تواند تبدیل به نارسایی کلیه و زندگی بیماران در طول زمان تهدید می کند. شما می دانید میزان بقای PKD؟

پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک

از آنجا میبرد به مراتب بیشتر از ARPKD مشترک، امروزه، به طور عمده مذاکرات در مورد میبرد، که یک نوع بیماری مزمن کلیه.

در مرحله اول، تمام کیست در کلیه بیماران هنوز هم بسیار کوچک است، بنابراین هیچ آسیب به بافت کلیه کار ایجاد نمی کند. در نتیجه، بیماران می توانند کلیه خود را به عنوان normales.Es مردم زندگی می کنند، تقریبا تمام بیماران مبتلا به PKD می تواند بدون هیچ مشکلی قبل از سن 20 یا 30 زندگی می کنند.

به عنوان کیست های کلیوی همچنان به رشد، بیماران شروع به از علائم مختلف از جمله کمر درد، فشار خون بالا، هماچوری، عفونت های دستگاه ادراری، سطوح بالایی از کراتینین، و غیره رنج می برند در سراسر سن 30 ~ 50. در طی این مدت، کیست های کلیوی بزرگ PKD شروع آسیب رساندن به اطراف بافت کلیه و یا اندام های دیگر. در برخی از موارد، بیماران ممکن است حتی پیدا کردن کیست در کبد و پانکراس به نظر می رسد.

در نهایت، در حدود 50٪ از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه PKD ممکن است حدود 60 سال سن داشته باشد. سپس، امید به زندگی بیماران ممکن است با مشکلات مختلف تهدید می شود.

میزان بقای بیماران مبتلا به PKD

اگر چه PKD یک اختلال شدید کلیوی است، معمولا بیمار به سرعت از بین ببرند. به عنوان کیست های کلیوی به آرامی رشد می کنند، بیشتر بیماران مبتلا به PKD در نهایت ممکن است از نارسایی کلیه می میرند. در حال حاضر، این است که هنوز هیچ تحقیق به منظور برآورد میزان بقای PKD.

اگر شما هم بیماری کلیه پلی کیستیک دارند، ما نشان می دهد شما را درمان سریع برای کیست های کلیوی و مدیریت علائم فعال کنید. بنابراین شما می توانید بدون عوارض تهدید کننده حیات ناشی از PKD موفقیت زندگی می کنند.

یک درمان موثر برای کاهش اندازه کیست کلیوی و حفظ عملکرد کلیوی؟ اگر شما می توانید یک پیام زیر را ترک کنید. بنابراین، کارشناسان کلیه در اینجا می توانید با جزئیات کمک کند.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1976.html





:: برچسب‌ها: بیماری شایع کلیه پلی کیستیک، poliquísticasentido بیماری کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: